onsdag 28 november 2012

Skäms

Jag trodde inte i min enfald att det våldsamma hatet som Ni journalister när gentemot Sverigedemokraterna och svenskarna eller svenska pensionärer som i detta fall skulle kunna bli värre.
Det har nu idag motbevisat med råge.
Jag skäms över dig och ditt sk alster du åstadkommit i en länstidning i Östersund och jag skäms att jag delar planet med dig.
Och NEJ! jag kommer icke att länka till din  slaskartikel och NEJ! jag kommer inte ens länka till din tidning där den ansvarige utgivare Lennart Mattson går ut och försvarar din osmaklighet.
Jag brukar aldrig anspela på att vissa människor inte vunnit på det genetiska lotteriet för man kan inte rå för hur man är skapad, men i ditt fall  skall jag göra ett undantag.Inte bara har du bevisat att du är tappad bakom en vagn det är du  som borde dra vagnen.


Om du följer vinden kan du bli bortblåst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar