fredag 14 december 2012

Pepparkaksgate och tomtar på loftet i Svt.

Vilken vecka som mer regel idag än undantag så skall avslutningar och julfirande inte komma i närhet av att eventuellt på något föruttfattat sätt  eller på något vis kränka invandrade människor som bebor vårt land.
Patetiska försök till att förbjuda pepparkakor med krystade bortföklaringar till följd, bort med tomtar, och kulmen i går ett luciafirande som kändes helt främmande.
Efter att ha skådat årets luciafirande så förstod jag att det började likna en repris på vår nationaldag och jag stängde ner tv'n vilket var tur,för lite senare in i programmet så hoppade in en slags underhållning som absolut inte enligt mångas tycke passade in. Nu döpt i folkmun till luciaturken.
Jag tycker att ansvariga för denna luciamorgon med fog skall skämmas och framförallt nu efteråt ser jag att den stackars luciaflickan bara är 14 år att utnyttja ett barn på detta grymma vis,endast i syfte att påtvinga svenska folket den så omhuldade mångkulturen.
 Så otroligt själviskt av de ansvariga för spektaklet att utsätta henne för detta drev och ja jag har inte varit ett dugg bättre själv.
 Jag har utryckt min åsikt både  högljutt och cyniskt och på ett elakt sätt vilket jag är i min fulla rätt anser jag så länge jag tvingas till att även betala för detta tvivelaktiga nöje.
Rappartisterna lär heller inte se detta som sitt stora genombrott längre och räkna på några miljonskivkontrakt.
Nej Svt detta var ytterligare ett riktigt lågvattenmärke.


Följer du med vinden kan du bli bortblåst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar