tisdag 10 december 2013

Granska granskarna.

Vi börjar med att klargöra att eftersom jag har en blogg och jag publicerar texter så är jag alltså journalist så PUL gäller inte mig.
Då kör vi med självaste överstekuku inom åsiktsregistrering. Robert Aschberg.

Gudfadern


Aftonbladets ledande krönikör och Expos ansvarige utgivare driver en fruktad underrättelsetjänst?
(Så skulle en rubrik i Aftonbladet eller Expo kunna se ut)

Gudfadern Robert AschbergBilden av en gudfader för Expo och den åsiktsregistrerande och militanta vänsterrörelserna blir tydlig när man sammanställer offentliga fakta. Aschberg är navet och motorn för en antidemokratisk propaganda-maskin och underrättelsetjänst av kusliga mått som starkt påverkar åsikts och tankeklimatet i Sverige.
Robert Aschberg
Född: 1952-03-19 på Kungsholmen, Stockholm
Längd: 178 cm
Vikt: 100 kg
Familj: Fru Lotta och 3 vuxna barn, Alice, Frank och Ann
Sommarställe: Eknö Gård utanför Norrtälje
Inkomst: mellan 2-8 miljoner kr /år
Mobil: 073-7209611
Adress
Renstiernas Gata 14
116 28 STOCKHOLM
Blog: http://blogg.aftonbladet.se/29968
Krönika: http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/robertaschberg/
Robert Aschbergs fiender
Som mångmiljonär och kommunist med bakgrund inom extremvänstern som aktiv maoist och tidigare medlem i KFML (Kommunistiska Förbundet Marxist-Leninisterna) senare SKP (Sveriges Kommunistiska Parti) och med judiskt påbrå ser Robert Aschberg många fiender. Både konservativa, liberala, nationalistiska och nazistiska rörelser och dess medlemmar är hans fiender.
Citatet från Expressen  ”en röst på SD är en röst på brottslingar” visar på Roberts mentala fiendskap.
Citat från Folket i Bild Kulturfront 99 ”Jag gillar yttrande- och tryckfrihet och tycker inte om när man hoppar på dem som är svaga. Många journalister blir så annorlunda när de får makt. Jag är lite anarkist, liberal och kommunist” och en kommentar relaterat till hans judiska påbrå ”Jag hatar allt våld som begås av rasister. Jag har haft med både rasister och mördare i mina program eftersom jag tycker de har rätt att snacka, men när de begår sina våldsdåd ska de bestraffas med mycket hårda medel.”  Hatar Robert som kommunist våld av kommunister och vänsterextremister? En liten påminnelse av vad de gjort i historien.http://www.contra.nu/HanssonOndskan.html
Informationen har jag hämtat från den utmärkta bloggen som tyvärr står stilla i dagsläget.Mycket mer information och länkar finns här:
 http://expomakt.wordpress.com/

Följer du med vinden kan du bli bortblåst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar