lördag 17 augusti 2013

HBTQ eller dåligt med IQ.

Jag finner det  märkligt detta homotjafs som nu sker här och lite försiktigt på VM i Ryssland med att måla naglarna i olika färger fult anser jag men det står alla fritt att spöka ut sig.  Nu när pridespektaklet är över känns det som alla dessa människor som anser sig behöva en massa bokstavskombinationer för att knulla desperat försöker finna strålkastarljuset igen och man fann det nu i  Ryssland. Okej ryssarna vill inte så vitt jag förstår att "homopropaganda" skall tillhandahållas till barnen vilket är självklart barn skall inte ha sex oavsett sort. Här i Sverige i vårt svårt depraverade samhälle fanns det under pride sk. "knullverkstad" från 13 år och uppåt det är väl för f@n upprörande om något anser jag..Men det var det ingen som reagerade över trots att 13-åringar enligt lagen inte får ha sex. En polisanmälan vore på sin plats vilket hade varit enkelt då konstaplar även var där och svängde sina lurviga.
Sen så måste jag få fråga vad är problemet med denna bokstavsrörelse? Här i Sverige har vi ingen diskriminering av människor för att de ligger med samkönade etc. Jag har aldrig någonsin blivit tillfrågad vem jag knullar med eller vad denna har för kön. Jag har aldrig heller tillfrågat en blivande anställd detsamma. Det angår inte mig vad andra människor gör i sina hem.  Jag har aldrig hört heller att någon råkat ut för detta  det borde ha stått i msm i krigsrubriksstorlek.  Varför är sex en så mycket större och viktigare sak för denna lobby än det är för oss andra. Jag struntar fullständigt i med vem och vad folk knullar bara det är av fri vilja och inte barn eller djur.

Apropå  Ryssland så  hörde jag att Sverige  hade tagit ett guld hur nu det skulle ha gått till när det var en afrikanska som bor i Afrika som vann inte en svensk. Det är väl diskriminerande  om något att påstå att denna afrikanska atlets ansträngningar och vinst skulle vara svenskt rent oförskämt faktiskt.

Följer du med vinden kan du bli bortblåst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar