lördag 26 april 2014

Jag är nazist.




Jag är nazist och alla andra som inte tycker om sakers ordning i dagens Sverige.Egentligen så är detta så barnsligt så att man skulle kunna skratta bort det hela i ett friskt land,men nu är det i Sverige detta sker och mitt kära fosterland är allt annat är friskt idag.I dagens Sverige kan man minsann hålla sig för skratt.Här har yttrandefriheten flugit sin kos.Här har allah utom svenskarna rätt att kritisera sakers ordning. Här skall svenska skattebetalare hålla käften och försörja horder som vallfärdar hit utan knot.Här har invandrande minoriteter rätt att kritisera den svenska ursprungsbefolkningen för att vi vill behålla vårt land.
 Då rasism ordet har förlorat sitt "sting" då det har överutnyttjas å de grövsta så är det nazism ordet som nu står på tur.Nazist här och nazist där nazister everywere. Klicka på en facebooklänk och du är nazist,kritisera massivällningen av bidragseskare och du är nazist osv osv. Finns det verkligen inte en endaste människa med sunt förnuft längre i tv soffor och tidningsredaktioner? Är verkligen blindheten så total i Sverige år 2014? Jag skäms å era vägnar ni som tillåts yttra er i våra tv stationer och i vår press.En stilla undran infinner sig hos mig ,efter att denna nazist hysteri  kommer avklinga efter valet precis som luften går ur en läckande ballong vad i allsin dar skall ni "murvlar" då hitta på? Är det klimathotet som då skall dammas av? Eller skall ni kanske granska hur och varför bankerna tillåts göra pengar ur tomma luften? Skulle inte tro det. Att skriva om sanningen om vad som sker här i västvärlden och i Sverige  är inte direkt ett alternativ för er eller hur.Hur vi skall förklara detta svek emot vårt land och vårt folk av er idag styrande för våra kommande generationer är för mig en gåta. Och hur ni maktens lydiga kreatur överhuvudtaget kan sova om natten är en annan.
Sedan måste jag bara kritisera alla dessa nazister som mördar oliktänkande i massor som jag nu i dagarna har läst om,ni gör ett jävligt dåligt jobb.Obs ironi.

Följer du med vinden kan du bli bortblåst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar