måndag 25 augusti 2014

Hot på google+


Anette Elvelin

Delas offentligt  -  14 apr 2014

Allvarligt varför och vem framförallt  försörjer  dessa "inga rasister" och tvingar dessa stackars förvirrade barn att "dyka upp" i tid och otid överallt över hela vårt land. Dessa stackare som de ser ut kan knappt ha mat för dagen.Ännu mindre rinnande varmt och kallt vatten. Stackars förvirrade utnyttjande barn.Är dessa en produkt av 2000-talet då ser vi att dagens styre misslyckats och det med råge.

Så här såg inlägget ut på google+ visserligen fick jag nu icke med filmen.Men de flesta som sett dessa "antis" i aktion vet ungefär vad som händer och sker när det ska "motdemonstreras" oavsett om det gäller Smr Svp Sd dvs totalt kaos och ett ogrundat massivt hat.Hat emot att andra människor har en annan åsikt.
Detta inlägg föranledde att en användare som kallar sig 

på Google + plus uttalade följande hot till mig.
Jag har kopierat hotet och anmält det till google.
 
17:24
Ful rasist hora spotted. Ni kommer få besök av antifa och revfront
För att jag uttrycker en åsikt som inte gillas av denna anonyme internetkrigare så är jag alltså både ful en hora och som lök på laxen dessutom rasist. Visserligen  är väl detta något man borde skratta åt men efter helgen som varit då det försökts skada både människor och djur på olika bestialiska vis såsom ammoniakbomber kullager för att hästar skall bryta benen slangbomber bengaler och kastade flaskor så tycker jag faktiskt ännu mera  synd om dessa förvirrade  och hatiska barn. Vad skall det bli av er? Och hur skall vårt samhälle se ut när det är er tur att axla ansvaret?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar