söndag 17 mars 2013

SM i uteslutning.

Har skrivit om detta tidigare i bloggen här: http://anette-elvelin.blogspot.se/2013/03/sparkas-utesluts-avgar.html

I morgon måndag är ödestimman slagen kanske för några  av sds-trotjänare. Enligt skvaller så är det minst 10 st som är aktuella för silkessnöret alternativt en varning nu vari den kan bestå av. Ehn och Rondslätt är namnen som aviserat i första hand.
 SD och partistyrelsens vägar äro outgrundliga kan tyckas men det är inget annat än politiskt rävspel och privat makthunger och att inte förglömma  bevaka sin plats alternativt komma så nära köttgrytorna som möjligt då dess innehåll är väldigt generöst.
 Vad tycker ni sd medlemmar? Ni som närmast dyrkar sd oavsett vad som händer vad tycker ni? eller har det gått så långt att ni inte törs tycka längre? Jag tror tyvärr det.
Som jag skrev tidigare på FB så anser jag personligen  att  MU  är inget annat än ett lydigt redskap för PS.
Vad bygger jag då mina ganska krassa åsikter om MU på kanske vän av ordning undrar. Kanske på att  MU ärenden  gällande ett flertal personer har avgjorts i mitt eget vardagsrum 100 tals mil bort från utskottet och dess utövare.Det var bara en av många orsakerna till varför jag lämnade partiet.
I morgon är det alltså den svarta måndagen för vissa av angivare utvalda.
 Men sörj inte kära  uteslutna SDare det finns numera ett parti som vill verka för Sverige och det svenska folket på riktigt och i det partiet jag tror säkert man får läsa och njuta av vilken konst man vill.

Följer du vinden kan du bli bortblåst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar