torsdag 7 mars 2013

Sparkas Utesluts Avgår

http://www.expressen.se/nyheter/sd-topp-petas-efter-sextrakasseriskandal/
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/sd-politiker-riskerar-uteslutning_7971242.svd
https://www.realisten.se/2013/03/07/darfor-lamnar-jag-sverigedemokraterna/

Nolltoleransen i SD fortsätter att tjäna partistyrelsen väl.Men hur länge till?

Bernt Grönblad lämnar nu SD och jag förstår honom fullt ut och jag beklagar för SD var verkligen ett parti att räkna med innan "nytänket" slog till.
 Men jag finner det så fruktansvärt tråkigt och det är en sådan dålig stil som anammas på ett sådant ovärdigt ruttet sätt detta som sker bak i kulisserna.
 Precis nästan exakt från samma manual och från riksombudsmannahåll  av Björn Söder rekryterade men numera avpolleterade Håkan Borg som dirigent gick det till här i Norrbotten även fröken Wigh var med på ett hörn.
Självklart så kommer många troende med SD 2014 på sin profil  att bli ledsna arga och besvikna över vad jag och fler med mig skriver men det kan inte hjälpas.Sanningen kan ibland göra ont. Jag har som sagt lämnat partiet då jag absolut inte är lämpad för det "politiska spelet "i denna form. Men ni andra som är kvar vill ni ha det så här? Det är upp till er.

Jag hade tänkt låta min lilla oansenliga bloggserie  "sverigedemokraterna och jag" förpassas i glömskan vrå vilken inte ens skull ha kommit till om det inte vore för att bakom min rygg spreds det lögner till varför jag lämnade mitt förtroende uppdrag samt partiet, men nu tror jag att jag jobbar vidare med nästa del som kommer att handla om stadgebrott, mu-ärenden, misshandel och framför allt lögner i massor.

Följer du med vinden kan du bli bortblåst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar