onsdag 9 oktober 2013

Nej det har du banne mig inte.

 http://i.imgur.com/jDMUuJR.png Vadå rätt ?Och vem marscherar på våra svenska gator och uttrycker sig antisemitiskt?
Jag förstår inte varför du "mellanösterbackgrund" skulle tro att du har din  självklara rätt till mitt Sverige lika lite som jag anser mig ha rätt till ditt land vilket det nu må vara i mellanöstern.
Undrar vad den befolkningen från det land du kommer i från skulle tycka om jag skulle marschera på dess gator och  skalla -kyrkor till alla- och vilka rasister och antikristna den befolkningen skulle vara om de inte tyckte som jag.Och jag skulle minsann  då se dem som ett hot för min existens.
 Lägg ner lägg av och packa din väska och försvinn från mitt Sverige.Jag vill varken ha dig eller din attityd här oavsett hur hederligt  du lever och om du nu mot förmodan försörjer dig själv. Svensk blir man inte svensk föds man som.

Följer du vinden kan du bli bortblåst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar