torsdag 7 juni 2012

Sveriges nationaldag svenskarna statister

Jag är nog fortfarande i chock  nationaldagsfirandet mitt kom av sig totalt och fick ge vika för olustkänslorna som växte fram.
Tv slogs på och vi tänkte avnjuta firandet men jag orkade inte se hela eländet banne mig jag blev rädd aldrig någonsin har jag sett svenskföraktet så klart som igår.
Prins Daniel som i mina ögon sjönk som en sten när han stod ståndaktigt och skänkte bort mitt land till främmande folk och påstod att det var nu deras land och att
vara svensk  är ingen särskild hudfärg eller hårfärg mm, det håller jag visserligen med om varken hud eller hårfärg spelar mig någon roll och det är inte det som gör att man är svensk, svensk blir man inte svensk föds man som, lika lite som om jag flyttar till Kina så gör det mig aldrig någonsin till kines hur mycket jag än försöker ej heller om jag föds i Kina av svenska föräldrar hur svårt kan det vara att förstå.

Dess like som årets nationaldag har jag varit förskonad från tidigare en sådan tävling i att förringa svenska folket till förmån för mångkulturen i vareviga mediaapparat 
 allt från lokaltv och en intervju med en kvinna som på fullt allvar menade att nationaldagen var "kidnappad" på något vis och nu minsann skulle återbördas och gälla "alla" vem eller vilka som kidnappat eller vem "alla" var  framgick inte direkt av reportaget utom att majoriteten av intervjuade hade lite svårt med det svenska språket dessa tolkar jag då fritt som "alla" jag förstod ej heller att i hennes självklara tycke att hon och hennes ideologi hade oantastligt rätt att lägga beslag på nationaldagen för hennes syften och vad som i så fall skulle skilja henne från "kidnapparna"

Även vårt stora firande på skansen var genomsyrat med devisen "gälla alla" likt ovanstående och särskilt nytillkomna "svenskar" i var och varannan kommentar programledaren fällde även  riksdagens talman  han var med i samma tävling men han deltog med hela riksdagen som tävlingsarena  "svenska medborgare" blev personligt inbjudna till rundvandring i riksdagen och bjöds även på lunch men då gällde det inte alla minsann blev jag inbjuden  Nej jag betalar bara kalaset min idiot.
Helt seriös vad är det frågan om idag på  Sveriges nationaldag så välkomnar godhetseliten nya medborgare och gör makalösa jippon om detsamma det känns som om vi gammelsvenskar är något slags tillbehör eller statister som endast får plockas fram på nationaldagen  under övriga året skall vi varken synas eller höras bara hålla käft och betala skatt genom vårt arbete som inom snar framtid skall påtvingas oss tills vi blir minst 75 för att bekosta en vansinnesimport av icke produktiv utan tärande människomassa som så fint kallas mångkultur.
 Vi svenskar påminner om julgranen faktiskt den kläs och vårdas för ett par dagar för att sedan kasseras så kände jag mig när jag såg tvprogrammet.

 Nationaldagen är idag den enda dag på året som vi svenskar faktiskt finns och tillåts existera och ändå gör gammelmedia och otaliga godhetsapostlar av alla former sitt absolut yttersta in absurdum att på alla sätt och vis få det att handla om alla andra folkslag än just det svenska det måste vara en ytterst plågsam dag för dessa sverigefientliga men snälla nån ni har 364 dagar att sprida er förödande propaganda låt för fan vår nationaldag vara i fred. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar