fredag 1 juni 2012

SD+Expo=Sant eller..

En vänsterextrem åsiktsregistrerande tidskrift/stiftelse vid namn Expo har återigen en åsikt om Sverigedemokratiska företrädares uttalande vilket får partiledningen att snabba som blixten öppna  uteslutningsärenden gällande dessa medlemmar. Varför? måste jag fråga mig, vad är det som gör att denna stiftelses åsikter överhuvudtaget noteras av Sverigedemokraterna jag förstår tyvärr inte detta en organisation som enbart har som uppgift att undergräva och smutskasta ett riksdagspartis företrädare och dess åsikter skulle direkt förpassas rakt ned i första bästa stinkande soptunna där det hör hemma.
Nej nu tycker jag att SD partiledning har ett ansvar gentemot sina medlemmar att i stället be expo dra åt he....te skulle skapa lite sköna rubriker och kanske återskapa lite förtroendekapital som i rask takt har förbrukats enligt min mening  2014 närmar sig med stormsteg och det är väldigt bra att ha kompetenta valarbetare kvar som tror på SD som parti.



   http://www.friatider.se/sd-kan-utesluta-gruppledare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar