lördag 19 maj 2012

Efterspelet av eftersnack.



Ja herrejösses har just sett eftersnack av debatt där måste dom ha använt den stora saxen för klippning och ändå var det svårt att höra någonting här ser man verkligen skillnader i folkslag och debattkultur.

Ett jäkla kackel värre än i en hönsgård och armviftande av salivspridande kränkta muslimska män en av dom tog till och med fram sin fru för att uppvisa någonting vet inte riktigt för vad eller varför men en sak fick dom fram i alla fall ”dom” skulle minsann anmäla det här......HMF kortet drogs även ett antal gånger.

Kvinnorna fick knappt komma till tals och det är i sig inte konstigt det var precis kontentan av vad UG reportaget påvisade kvinnor är ett slags tillbehör. Problemet i sig är så fundamentalt djupt rotat och även om jag tyckte en del av kvinnorna gjorde så gott dom kunde så återstår ändock grundproblemet.

Nåå.. mina verklighetsfrånvända nyckelskramlande godhetsapostlar på gata och torg, i kommuner och landsting och i riksdag är ni fortfarande förvånande och hur länge sitter det i så fall i och vad tänker NI göra åt problemet, kanske ni skulle ha mobiliserat era gemensamma krafter att motverka dessa medeltida värderingar ni massimporterat till vårt land istället för att rikta er ilska och demonisera islamkritiska krafter som varnat i åratal för just detta och tillskriva oss som vaknat ur dvalan för att lida av fobier av olika slag dessutom som om inte det vore nog så finansierar vi eländet också.

Och nej du okunnige så fort en invällare av vilket slag det må vara sätter foten ned i vårt land så blir inte vederbörande svensk inte heller anammar denne per automatik vår kultur fullt ut, när skall ni knallkorkar lära er det? Nu börjar era bortförklaringar bli rent pinsamma och om ni inte begriper vad jag menar så skall jag förklara här lite enkelt så ni hänger med.

Om jag bankar mitt huvud i väggen så får jag ont och tar jag då en tablett så går det över men så länge jag fortsätter banka mitt huvud i väggen och äter tabletter för det så slutar inte huvudvärken och jag behandlar bara symtomet alltså måste jag sluta med att banka huvudet i väggen.FATTAR NI?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar