lördag 12 maj 2012

Varning denna blogg är politiskt inkorrekt.

Bloggläsare!!
Här kommer du inte kunna läsa om vare sig sminktips eller dagens "vadjagharpåmig" heminredning barn eller laga mat och baka.

Precis som rubriken så är jag numera ett politiskt vilt ogräs och med ogräs så menar jag att jag kan sprida mig vilt hur och var jag vill och bara blomma ut där jag känner för det.
Ev kommentarer kommer jag att styra diktatoriskt och helt som jag känner för om jag alls kommer tillåta några.
Det som skrivs här är endast mina ord och ingen annan skall kunna lastas för med adress till diverse  odemokratiska element som svämmar över nätet i jakt på oliktänkare.
Något akademiskt språk eller synonymer från ordlistor och dylikt osv ligger det ingen stor risk för en spade kommer jag kalla en spade kan du tåla det så är du välkommen om inte bye bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar