onsdag 16 maj 2012

Etniska svenskar finns.


Svenskar finns plötsligt!! My good STOPPA PRESSARNA!!Det finns tydligen någonting som heter ETNISKA SVENSKAR smaka på ordet känns det ovant läs det igen för säkerhets skull för det är inte säkert att det kommer igen och detta måste absolut vara sant visserligen sagt av en som ofta talar med kluven tunga men ändå fatta jag blev så chockad så hela min värld avstannade jag fick ett tunnelseende kände mig yr överallt vart jag vänder mig blixtrar det felaktiga och fula idealet blonda blåögda förbi allt jag läst & lärt av gammelmedia visades plötsligt vara helt fel jag är traumatiserad behöver genast hjälp av någon godhetsknarkare som kan få in mig på den rätta vägen igen. Hur skall jag göra demonstrera skramla med nycklar och skrika ut min avsky organisera ljusmanifestationer jag blir helt utmattad hur göra för att motverkar detta sjuka påstående.

Om det inte vore så tragiskt så skulle man kunna skratta åt alla sverigefientliga godhetsapostlar som panikartat trycker på sina twitter knappar som i trans och sånär vrickar fingrarna av sig, men jag måste motvilligt erkänna dom är väldigt underhållande dom små liven.

Tänk att påstå att det finns etniska svenskar i landet Sverige det är ju lika dumt som att påstå att det finns kineser i Kina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar