tisdag 22 maj 2012

Intelligentia eller bara intelligensbefriade.



Tack Sweden Confidential för informationen om programmet Bertner direkt, jag har vid enstaka tillfällen sett och hört denne Bertner av misstag då man zappat mellan kanalerna och aldrig riktigt förstått vad han sysslat med men jag har alltid känt avsmak och åter bytt kanal så därför var det skönt att slippa se eländet trots att jag gillar att se och höra Jimmie Åkesson.
Jag har numera efter att ha läst om programmet lovat mig själv att jag aldrig, jag upprepar aldrig, jag menar verkligen aldrig någonsin någon gång inte ens med tång, skulle kunna tänka mig att se denne Bertners program och tack även för att ni besparat mig dom värsta twitteridioters knapptryckningar som översvämmar etern tänk att nu har jag hittade det berömda och omtalade näthatet det verkar onekligen som om det främst tycks finnas hos de vänsteranstrukna proffstyckarna. Men åter till vad jag kan utläsa av den utmärkta artikeln från SC så var det väl exakt det upplägget som jag trodde bara lite kryddat med Palestinafrågan men som sagt ser det ut som skit luktar det som skit så är det förmodligen skit och det var det tydligen.

Dubbelnollorna Baksi och Bertner vad har dom gemensamt?? båda tror dom är roliga, okej då Baksis tjattrande är faktiskt betydligt roligare än den andra nollans kanske dags att byta...

 Markus ”strykjärnet” Mattila ursäkta mig MEN VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG? Våldsfetisch är väl bara förnamnet hoppas ordningsmakten knackar på din dörr. Halleluja.

Dilsa vilken fruktansvärt djupsinnig och uttömmande kommentar detta måste du ha filat på länge: ”Jimmie Åkesson Måste vara från MENA. Kolla in hans hårfäste. Han kan vara etnisk kurd”

Vilken hjärntrust, hjärnsläpp är väl snarare ett mer passande ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar